ilość wyników: 110
Po ubiegłorocznej stracie VW MediaCom zyskuje nowego klienta z branży auto-moto - PSA.
Czytaj więcejWedług szacunków Campaign budżet tego klienta jest wart 875 mln euro.
Czytaj więcejEfekt globalnego rozstrzygnięcia na korzyść MediaComu.
Czytaj więcejWedług agencji Zenith globalne wydatki na reklamę wideo online wzrosną w br. o 23 proc. i osiągną wartość 27,2 mld dol. W Polsce wydatki na reklamę wideo online wzrosną w tym roku o 33 proc.
Czytaj więcejStartuje letnia kampania marki.
Czytaj więcejMindshare zdobywa globalny budżet Sanofi. Jego przeniesienie dokona się na przełomie roku. Polski oddział ma powody do radości.
Czytaj więcejWzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.
Czytaj więcejW nowej komunikacji nadawca stawia na emocje.
Czytaj więcejZa pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet.
Czytaj więcejW ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.
Czytaj więcej