Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 75
Coca-Cola w święta jeździ i rozdaje marketing

Jest pewnym paradoksem, że Boże Narodzenie to jeden z najważniejszych okresów w roku dla napoju, który "najlepiej smakuje schłodzony". Tym razem Coca-Cola znów na ciężarówkach i w samplingu door-to-door. Jest też oczywiście film i Mikołaj.

Czytaj więcej
Dzięki za "Paczki" marketing

- Zamiast narracji czysto produktowej Prima i FCB podjęli trud wyjścia poza produkt, aby opowiedzieć o relacjach międzyludzkich - o kampanii "Paczki wdzięczności piszą Maciej Kozina, 180heartbeats + Jung v. Matt, i Wojciech Kowalik, Fallon Prague.

Czytaj więcej
Siwizna na święta reklama

Pora podsumować najbardziej chwytające za serce reklamy świąteczne. W tym roku marketerzy i agencje postawili na wzruszenia związane z losem osób starszych.

Czytaj więcej
Przemeblowanie w McCannie reklama

McCann Worldgroup wprowadza zmiany w zarządzaniu spółkami w Polsce i awansuje dwóch menedżerów.

Czytaj więcej
Deloitte Digital w Warszawie reklama

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej
Nowe technologie w omnichannel opinie

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Czytaj więcej
Moc psychologii marketingu i sprzedaży opinie

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Czytaj więcej