Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 64

Coca-Cola w święta jeździ i rozdaje marketing

Coca-Cola w święta jeździ i rozdaje

Jest pewnym paradoksem, że Boże Narodzenie to jeden z najważniejszych okresów w roku dla napoju, który "najlepiej smakuje schłodzony". Tym razem Coca-Cola znów na ciężarówkach i w samplingu door-to-door. Jest też oczywiście film i Mikołaj.

Czytaj więcej
Dzięki za "Paczki" marketing

Dzięki za "Paczki"

- Zamiast narracji czysto produktowej Prima i FCB podjęli trud wyjścia poza produkt, aby opowiedzieć o relacjach międzyludzkich - o kampanii "Paczki wdzięczności piszą Maciej Kozina, 180heartbeats + Jung v. Matt, i Wojciech Kowalik, Fallon Prague.

Czytaj więcej
Siwizna na święta reklama

Siwizna na święta

Pora podsumować najbardziej chwytające za serce reklamy świąteczne. W tym roku marketerzy i agencje postawili na wzruszenia związane z losem osób starszych.

Czytaj więcej
Przemeblowanie w McCannie reklama

Przemeblowanie w McCannie

McCann Worldgroup wprowadza zmiany w zarządzaniu spółkami w Polsce i awansuje dwóch menedżerów.

Czytaj więcej
Deloitte Digital w Warszawie reklama

Deloitte Digital w Warszawie

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej
Nowe technologie w omnichannel opinie

Nowe technologie w omnichannel

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Czytaj więcej
Moc psychologii marketingu i sprzedaży opinie

Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Czytaj więcej