Wyniki wyszukiwania dla tagu - gemius
ilość wyników: 58
Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium media-tv

Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen - przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal media-inne

Szukanie Świętego Graala to piękna przygoda, ale jak to w legendach bywa, Graal na ogół pozostaje nieodnaleziony. Chciałbym odczarować mit o realnej możliwości stworzenia jednoźródłowego badania - mówi Marcin Gerc, managing director, Kantar Media Division.

Czytaj więcej
Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day marketing

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej
Czego uczą nas Greta Thunberg i amerykańskie piłkarki opinie

Czy znacie listę "Advertising Age" 10 najlepszych amerykańskich marketerów 2019 roku? Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.

Czytaj więcej
Simone Reitbauer z WarnerMedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020 marketing

Głównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.

Czytaj więcej
14 nominacji dla polskich agencji w Mixx Awards Europe 2020 [wideo] reklama

Cztery nominacje dla Adequate. Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Milion zamówień w Empik Marketplace media-internet

Osiągnięcie tego progu zajęło trzy lata. Platforma skupia już ponad tysiąc dostawców zewnętrznych.

Czytaj więcej
Mixx Awards Europe 2020: dziewięć nagród dla polskich agencji [wideo] reklama

Złoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra.

Czytaj więcej
Radosław Gołąb dołączył do zespołu AMS media-ooh

Poprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego.

Czytaj więcej
Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów archiwum2

Jedną z przyczyn sukcesu wielu akcji jest zaskoczenie, pokazanie czegoś lub zmobilizowanie konsumentów do zachowań, które nie są oczywiste. Smartfon nadal daje tą możliwość, więc przyjrzyj się swojemu produktowi czy usłudze i temu, co je otacza - zachęca Rafał Knap z 180heartbeats + Jung v. Matt.

Czytaj więcej