Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 67
Koniec magii iPada? marketing

Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.

Czytaj więcej
Microsoft kusi reklamodawców reklama

Technologiczny gigant mocniej wspiera swoje usługi reklamowe m.in. w Skypie, MSN, Outlooku i Windows Phone. W Agorze będącej brokerem Microsoftu powstał specjalny team sprzedażowy.

Czytaj więcej
Austin Power opinie

- Dość szeroko słychać głosy, że w SXSW uczestniczy się, żeby mieć poczucie bycia "cool", co nijak nie przekłada się później na naszą pracę - pisze Maciej Sobieski o festiwalu w Austin.

Czytaj więcej
CTR - piekło kampanii online opinie

Wyobraźmy sobie świat, w którym statystyki idealnie oddawałyby poziom zaangażowania u odbiorców reklam. Świat, w którym skuteczność kampanii dałoby się zmierzyć z perfekcyjną dokładnością - pisze Karol Woźniak, team leader w PurrCode.

Czytaj więcej
Motorola szykuje wielki powrót marketing

Za trzy lata marka chce być numerem jeden.

Czytaj więcej
Czas zrozumienia konsumenta dopiero nadchodzi! opinie

W 2015 r. aż 64 proc. Polaków szukało informacji w internecie przed dokonaniem zakupu. Współcześni klienci uzbrojeni są w ogromną ilość wiadomości, jeszcze zanim przestąpią próg sklepu - pisze Dawid Papież, industry manager Google.

Czytaj więcej
Telewizory sprytne czy nie? media-tv

Smart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV media-inne

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej
Bardzo krótkie "drugie życie" marketing

Pięć miesięcy - tyle trwało "drugie życie" marki Motorola w Polsce. Jej właściciel - chiński Lenovo - właśnie ogłosił, że rezygnuje z niej na rynku konsumenckim.

Czytaj więcej
"Autentyczności nie da się podrobić" panie-przodem

Ania Kruk nie przypuszczała, że będzie dyrektorem kreatywnym marki biżuterii. Do tego sygnowanej swoim nazwiskiem. Zew krwi okazał się silniejszy. Dzięki wielopokoleniowym tradycjom powstała marka, po której produkty ustawiają się kolejki Polek, a od niedawna również obywatelek Kataru.

Czytaj więcej