ilość wyników: 83
Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.
Czytaj więcejTechnologiczny gigant mocniej wspiera swoje usługi reklamowe m.in. w Skypie, MSN, Outlooku i Windows Phone. W Agorze będącej brokerem Microsoftu powstał specjalny team sprzedażowy.
Czytaj więcej- Dość szeroko słychać głosy, że w SXSW uczestniczy się, żeby mieć poczucie bycia "cool", co nijak nie przekłada się później na naszą pracę - pisze Maciej Sobieski o festiwalu w Austin.
Czytaj więcejWyobraźmy sobie świat, w którym statystyki idealnie oddawałyby poziom zaangażowania u odbiorców reklam. Świat, w którym skuteczność kampanii dałoby się zmierzyć z perfekcyjną dokładnością - pisze Karol Woźniak, team leader w PurrCode.
Czytaj więcejW 2015 r. aż 64 proc. Polaków szukało informacji w internecie przed dokonaniem zakupu. Współcześni klienci uzbrojeni są w ogromną ilość wiadomości, jeszcze zanim przestąpią próg sklepu - pisze Dawid Papież, industry manager Google.
Czytaj więcejSmart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.
Czytaj więcejPodczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.
Czytaj więcejPięć miesięcy - tyle trwało "drugie życie" marki Motorola w Polsce. Jej właściciel - chiński Lenovo - właśnie ogłosił, że rezygnuje z niej na rynku konsumenckim.
Czytaj więcejAnia Kruk nie przypuszczała, że będzie dyrektorem kreatywnym marki biżuterii. Do tego sygnowanej swoim nazwiskiem. Zew krwi okazał się silniejszy. Dzięki wielopokoleniowym tradycjom powstała marka, po której produkty ustawiają się kolejki Polek, a od niedawna również obywatelek Kataru.
Czytaj więcej