Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab-polska
ilość wyników: 47
DIMAQ, czyli znak czasu opinie

Szkolenie DIMAQ skonstruowane jest tak, że dzięki różnym blokom tematycznym każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie w zależności od charakteru swojej pracy.

Czytaj więcej
Ruszają zgłoszenia do czternastej edycji IAB MIXX Awards [wideo] reklama

Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 10 czerwca br.

Czytaj więcej
W 2019 r. reklama cyfrowa w Europie była warta 64 mld euro reklama

Pierwszy raz w historii wydatki na digital w Europie były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów. Rok 2020 może jednak przynieść spadek wartości reklamy cyfrowej w Europie o 5,5%

Czytaj więcej
Polzak Marketing na żywo online 19 czerwca marketing

Jak przetrwać i wygrać pandemię? Czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii? Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19 - to tematy konferencji, która w tym roku odbędzie się online.

Czytaj więcej
Personalizacja przekazu marketingowego pomoże aktywować, utrzymać i zwiększyć lojalność klientów marketing

Narzędzia oparte o deep learning i sztuczną inteligencję ułatwiają marketerom dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe i lojalność konsumenta wobec marki.

Czytaj więcej
Reklama internetowa rośnie mimo pandemii reklama

Ponad 4-procentowy wzrost po pierwszych trzech miesiącach br.

Czytaj więcej
Gong i MullenLowe MediaHub z nagrodą Best In Show podczas Mixx Awards 2020 [wideo] reklama

Agencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".

Czytaj więcej
Pierwszy historyczny spadek wartości reklamy online reklama

Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamowe, oprócz marketingu w wyszukiwarkach.

Czytaj więcej
Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem media-internet

Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.

Czytaj więcej
Reklama online ponownie na plusie w III kwartale 2020 r. reklama

Reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+13%) oraz w modelu programmatic (+15%) to główne motory rozwoju.

Czytaj więcej