ilość wyników: 53
Zakupem mediów do kampanii promującej film "Lego Przygoda 2" i nową linię klocków zajął się Initiative.
Czytaj więcejWyróżniono też Essence Global i Initiative.
Czytaj więcejWprowadzenie Orange Love 2 lata temu było sukcesem, teraz inni podążają naszą drogą - twierdzi prezes Orange Polska.
Czytaj więcejWyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.
Czytaj więcejProducent piwa podjął współpracę z marką modową.
Czytaj więcejTo projekt globalny realizowany w Polsce i 26 innych krajach.
Czytaj więcejBędzie odpowiadać za komunikację Lego na kilkunastu rynkach, w tym w Polsce.
Czytaj więcejŁukasz Kozłowski przejmuje zarządzanie, Mateusz Koronkiewicz strategy directorem agencji.
Czytaj więcejCzołowi Polscy nadawcy i wydawcy zawiesili wczoraj emisję programów i serwisów informacyjnych w akcie 24-godzinnego protestu przeciwko projektowi ustawy o podatku od reklam.W związku z tym nie doszło również do emisji reklam. Domy mediowe i ich klienci odnoszą się do akcji ze zrozumieniem.
Czytaj więcej