ilość wyników: 40
Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.
Czytaj więcejPodczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.
Czytaj więcej14 agencji zdobyło wyróżnienia.
Czytaj więcejWedług rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.
Czytaj więcejW tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.
Czytaj więcejKonkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.
Czytaj więcejW tegorocznym raporcie "Agencje Public Relations 2022" przyznaliśmy dwie nagrody główne i dwa wyróżnienia.
Czytaj więcejW czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.
Czytaj więcejGala, podczas której zostaną wręczone najważniejsze branżowe nagrody oraz zaprezentowane wyniki największego na rynku badania satysfakcji klientów agencji, odbędzie się 24 maja w Małej Warszawie przy ul. Otwockiej 14.
Czytaj więcejTo już ostatnie chwile na zgłoszenie kampanii wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września.
Czytaj więcej