Wyniki wyszukiwania dla tagu - kompania-piwowarska
ilość wyników: 82
190 butelek na głowę marketing

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej
Grey stawia na strategię reklama

Agencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.

Czytaj więcej
Tyskie - duma Polaków? opinie

Kompania Piwowarska planuje przetarg na swoją sztandarową markę. Coś poszło nie tak?

Czytaj więcej
Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii opinie

Jakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej
Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych opinie

Trwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec nie gardzi jabłkami marketing

Na polski rynek wejdzie pierwsza prawdziwie globalna marka cydru - Strongbow. Drugi pod względem wielkości gracz na rynku piwa chce podbić segment jabłkowego napoju.

Czytaj więcej
Prezes Carlsberga: w 2015 r. także chcemy rosnąć szybciej niż rynek marketing

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc., ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Czytaj więcej
Piwne przesilenie opinie

Zbliża się sezon ogródkowy, więc nie dziwi fakt, że marki piwne odświeżają budżety kreatywne.

Czytaj więcej
Piwo bez reklamy? reklama

Ministerstwo Zdrowia chciałoby całkowitego zakazu reklamy napojów alkoholowych, w tym także piwa. Dla branży to potencjalna strata ponad pół miliarda złotych rocznie. W planach są także ceny minimalne na alkohol.

Czytaj więcej