Wyniki wyszukiwania dla tagu - mec
ilość wyników: 120

Z IKEA od zmierzchu do świtu marketing

Z IKEA od zmierzchu do świtu

Wprowadzenie nowego katalogu sieci wsparte jest kampanią, przy okazji firma ujawnia plany ekspansji na trzecim co do wielkości dynamiki rozwoju rynku na świecie, czyli w Polsce.

Czytaj więcej
Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u reklama

Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u

W związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi 29 września 2014 r. zostało zwołane nadzwyczajne walne zebranie członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.

Czytaj więcej
Orange Finanse - wspólny bank Orange i mBanku marketing

Orange Finanse - wspólny bank Orange i mBanku

Cel: 1 mln klientów w 3 lata. Koszty marketingu po stronie Orange - telekom wyasygnował dodatkowe środki na wsparcie nowej marki.

Czytaj więcej
"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014 marketing

"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Orange na topie wśród internautów marketing

Orange na topie wśród internautów

Marki telekomów są jednymi z najlepiej rozpoznawanych - wśród internautów ich świadomość wspomagana wynosi odpowiednio: 97 proc. (Orange), 95 proc. (Plus), 94 proc. (Play), 94 proc. (T-Mobile).

Czytaj więcej
MEC Shopper Report: 15 proc. internautów woli zakupy w sieci niż w galeriach handlowych marketing

MEC Shopper Report: 15 proc. internautów woli zakupy w sieci niż w galeriach handlowych

W badaniu przeanalizowano różnice w motywacjach przy wyborze zakupów online i offline, sprawdzono też dlaczego polscy e-konsumenci lubią galerie handlowe, a za co cenią e-zakupy.

Czytaj więcej
Nju.Mobile już nie takie "niu" marketing

Nju.Mobile już nie takie "niu"

Nju.Mobile ma już ponad 600 tys. użytkowników, ale jego siła "przyciągania" słabnie - tania marka Orange z kwartału na kwartał przyciąga coraz mniej chętnych. Efekt nowości przestał działać?

Czytaj więcej
"Reklamy działają na innych bardziej niż na mnie" - uważa większość konsumentów marketing

"Reklamy działają na innych bardziej niż na mnie" - uważa większość konsumentów

Marka, opakowanie i strona producenta: wpływ tych czynników na decyzje zakupowe przyznajemy chętniej niż wpływ reklamy.

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej
Zmiana w Orange media-inne

Zmiana w Orange

Initiative pokonał MEC w finale przetargu mediowego Orange. Rozpoczęły się kolejne konkursy na planowanie i zakup mediów. Oferty sprawdzają m.in. Liberty Ubezpieczenia i BNP Paribas.

Czytaj więcej