ilość wyników: 51
To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.
Czytaj więcejZa planowanie mediów i koncept kreatywny kampanii Nescafé Sensazione Creme odpowiada MEC Wavemaker.
Czytaj więcejW całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.
Czytaj więcejFirma zamierza w tym roku zainwestować dwa razy więcej we wsparcie kategorii herbaty niż rok wcześniej. To krok w realizacji strategii "Total Beverage Company".
Czytaj więcejKomunikacja zaplanowana jest na Facebooku, Instagramie, platformach VoD.
Czytaj więcejPo udanym debiucie na rynkach japońskim i południowokoreańskim Nestlé zapowiada wprowadzenie batonika w różowej czekoladzie na rynki europejskie.
Czytaj więcejWybrani influencerzy przygotują filmy oraz bumper ads.
Czytaj więcej- Nie jest tajemnicą, że w Polsce kapsułka kojarzy się z kawą niskiej jakości. Często się mówi, że to jest kawa rozpuszczalna, nie wiadomo, co tam jest w tej kapsułce, chemia. To jest duże wyzwanie - mówi Ewa Kwiatkowska, marketing manager Nesspresso w Polsce.
Czytaj więcejNajwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.
Czytaj więcejUnique One przygotowuje drugą edycję ogólnopolskiego konkursu "Wszechkoty" dla marki z portfolio Nestle.
Czytaj więcej