ilość wyników: 53
Nowy napój funkcjonalny dostępny jest w wybranych punktach sprzedaży w Warszawie.
Czytaj więcejZobaczymy w nim plejadę polskich gwiazd.
Czytaj więcejKoszt 30-sekundowego spotu to co najmniej 5 milionów dolarów. Wśród reklamodawców dominują marki motoryzacyjna i spożywcza.
Czytaj więcejDziałania obejmują 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
Czytaj więcejGlobalne działania repozycjonujące markę napojów skierowane są do młodych konsumentów.
Czytaj więcejAstronomiczny koszt spotów emitowanych podczas Super Bowl sprawia, że na taką inwestycję stać nielicznych reklamodawców. Jest ich jednak i tak wystarczająco dużo, by znalezienie sposobu na znaczącą obecność w tym gronie było strategicznym i kreatywnym wyzwaniem.
Czytaj więcejDwie nowości - gotowe do spożycia kawy mrożone - to dwie Cappuccino i Double Espresso.
Czytaj więcej70 pokazów kina samochodowego odbędzie się od końca czerwca do września w kurortach nadmorskich i centrum kraju.
Czytaj więcej"Nigdy sam" jest kolejnym singlem w ramach projektu Pepsi "Taste the beat".
Czytaj więcejOdpowiada m.in. za proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji.
Czytaj więcej