Wyniki wyszukiwania dla tagu - play
ilość wyników: 109
Grey stawia na strategię reklama

Agencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.

Czytaj więcej
Po co telekomom banki? opinie

Operatorzy komórkowi chcą świadczyć usługi finansowe pod swoimi markami. Czy to się opłaci?

Czytaj więcej
10 mln martwych dusz marketing

Dzięki Polkomtelowi możemy oszacować, że rynek prepaid jest dużo mniejszy niż dotychczas deklarowali operatorzy.

Czytaj więcej
"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014 marketing

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w." marketing

Bogusław Wołoszański prezentuje nową marką Liberty Ubezpieczenia. Po siedmiu latach firma zdecydowała, że nie chce być kojarzona tylko z ubezpieczeniami direct.

Czytaj więcej
Grey - agencja castingowa? opinie

Agencja wyspecjalizowała się w reklamach z celebrytami. Reklamowy impresariat artystyczny na Prostej 51?

Czytaj więcej
Orange na topie wśród internautów marketing

Marki telekomów są jednymi z najlepiej rozpoznawanych - wśród internautów ich świadomość wspomagana wynosi odpowiednio: 97 proc. (Orange), 95 proc. (Plus), 94 proc. (Play), 94 proc. (T-Mobile).

Czytaj więcej
Blondynka z Playa u Zatorskiego kultywator-branzowy

Reklamowa ekspedientka z salonu komórkowego w głównej roli w nowej komedii Ryszarda Zatorskiego.

Czytaj więcej
Nju.Mobile już nie takie "niu" marketing

Nju.Mobile ma już ponad 600 tys. użytkowników, ale jego siła "przyciągania" słabnie - tania marka Orange z kwartału na kwartał przyciąga coraz mniej chętnych. Efekt nowości przestał działać?

Czytaj więcej
Rozstrzygnięć ciąg dalszy opinie

Po przetargach mediowych są już m.in. Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Żabka, Prudential czy PKP Intercity. Powoli rysuje się nowy układ sił.

Czytaj więcej