Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat
ilość wyników: 98
I widzowi świeczka, i inwestorowi ogarek opinie

Nowe kanały tematyczne TVN mogą być atrakcyjne nie tyle dla widza, ile dla nabywcy większościowych udziałów grupy. Profile stacji mają być kolejnym wabikiem dla inwestorów. Niejedynym zresztą.

Czytaj więcej
Kwas rośnie jak na drożdżach marketing

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej
Teleoptymizm opinie

"Wygraliśmy! Mamy najlepsze wyniki!" - ogłosili TVN, Polsat i TVP. Widz ma prawo być skołowany jak wyborca po ostatnich wyborach samorządowych.

Czytaj więcej
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Atmedia: 

gdy znika broker opinie

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.

Czytaj więcej
Widzowie chcą nowych stacji TV media-tv

Nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych, więcej filmów, dokumentów i zagranicznego programmingu - tego według badania MEC na multipleksie MUX 8 chcą polscy widzowie.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad] media-inne

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej
Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł reklama

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Czytaj więcej