Wyniki wyszukiwania dla tagu - publicis-groupe
ilość wyników: 108
CSR w czasach pandemii [wideo] marketing

Jak przenieść działania offline do świata online i zaangażować przy tym pracowników będących na wielomiesięcznym home office? Z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem w tym temacie - piszą eksperci z agencji Performics.

Czytaj więcej
Ewa Wolska-Rzewuska: Najważniejsza jest zwinna organizacja reklama

Rynek wymaga od nas ciągłego zarządzania zmianą, ryzykiem, szukania nowych rozwiązań, odpowiadania na nowe potrzeby klientów. Jesteśmy mocni w pracy warsztatowej, w praktykach zwinnych, w ciągłym ulepszaniu się, wymyślaniu nowych usług - mówi Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

Czytaj więcej
Piotr Piętka zostanie CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich reklama

Tomasz Pawlikowski, który jako co-CEO zarządzał grupą w Polsce wspólnie z Piotrem Piętką, odchodzi z firmy. Jego stanowisko nie zostanie obsadzone.

Czytaj więcej
Frank Carvalho szefem Brand New Galaxy w Amsterdamie marketing

Holding otwiera nowe regionalne biuro.

Czytaj więcej
Paweł Modzelewski szefem Socialyse w Havas Group media-internet

Ostatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.

Czytaj więcej
Publicis Groupe: To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r. reklama

Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Największe spadki wolumenowe dotknęły trzech sektorów: finansów, żywności i motoryzacji

Czytaj więcej
Stellantis wybiera globalnie Publicis Groupe marketing

Marki należące wcześniej do grupy PSA (Peugeot Société Anonyme) nie będą już obsługiwane przez MediaCom.

Czytaj więcej
Publicis Groupe: Internetowe wydatki reklamowe wzrosły o 17,5% reklama

W pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 2% względem roku poprzedniego.

Czytaj więcej
Starcom: Polacy są spragnieni kibicowania media-inne

Ostatnie badanie HX Study, przeprowadzone przez Starcom we współpracy z departamentem Data Science Publicis Groupe, poświęcono stosunkowi Polaków do mistrzostw Euro 2020. Dowiemy się z niego m.in. jakie mecze najchętniej obejrzymy i jakie zwyczaje, w tym zakupowe, związane są z naszym kibicowaniem.

Czytaj więcej
Michał Dobrzański: Coraz więcej audio media-radio

Dzisiejsza oferta radia odpowiada na ewoluujące potrzeby nowoczesnych słuchaczy, urozmaicając jednocześnie klientom możliwości reklamowe - przekonuje Michał Dobrzański, dyrektor działu analiz i wsparcia biznesu, Tandem Media.

Czytaj więcej