ilość wyników: 108
Jak przenieść działania offline do świata online i zaangażować przy tym pracowników będących na wielomiesięcznym home office? Z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem w tym temacie - piszą eksperci z agencji Performics.
Czytaj więcejRynek wymaga od nas ciągłego zarządzania zmianą, ryzykiem, szukania nowych rozwiązań, odpowiadania na nowe potrzeby klientów. Jesteśmy mocni w pracy warsztatowej, w praktykach zwinnych, w ciągłym ulepszaniu się, wymyślaniu nowych usług - mówi Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.
Czytaj więcejTomasz Pawlikowski, który jako co-CEO zarządzał grupą w Polsce wspólnie z Piotrem Piętką, odchodzi z firmy. Jego stanowisko nie zostanie obsadzone.
Czytaj więcejHolding otwiera nowe regionalne biuro.
Czytaj więcejOstatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.
Czytaj więcejPo dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Największe spadki wolumenowe dotknęły trzech sektorów: finansów, żywności i motoryzacji
Czytaj więcejMarki należące wcześniej do grupy PSA (Peugeot Société Anonyme) nie będą już obsługiwane przez MediaCom.
Czytaj więcejW pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 2% względem roku poprzedniego.
Czytaj więcejOstatnie badanie HX Study, przeprowadzone przez Starcom we współpracy z departamentem Data Science Publicis Groupe, poświęcono stosunkowi Polaków do mistrzostw Euro 2020. Dowiemy się z niego m.in. jakie mecze najchętniej obejrzymy i jakie zwyczaje, w tym zakupowe, związane są z naszym kibicowaniem.
Czytaj więcejDzisiejsza oferta radia odpowiada na ewoluujące potrzeby nowoczesnych słuchaczy, urozmaicając jednocześnie klientom możliwości reklamowe - przekonuje Michał Dobrzański, dyrektor działu analiz i wsparcia biznesu, Tandem Media.
Czytaj więcej