ilość wyników: 92
Z Michałem Krajewskim, executive creative directorem w globalnej agencji MassiveMusic, która właśnie otworzyła biuro w Warszawie, rozmawiamy o tym, że muzyka - zwłaszcza świadomie wykorzystana - może być wielkim sprzymierzeńcem marki w codziennym dialogu z konsumentem.
Czytaj więcejPrzedstawiamy redakcyjny wybór najważniejszych wydarzeń 2021 roku.
Czytaj więcejW cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejRozwiązanie ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w kampanie, gwarantując, że ich treści wyświetlane będą w kontekście treści odpowiadających marce.
Czytaj więcejW cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejTo już trzeci z tekstów przygotowywanych co tydzień przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics. Przyglądamy się w nim innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejFinaliści i finalistki, którzy będą realizować filmy reklamowe dla marek partnerów głównych konkursu będą ubiegać się o nagrodę za najlepszy film w kategorii Branded Stories w wysokości 20 tys. zł brutto.
Czytaj więcejPolskie Badania Internetu i Gemius usprawniają pomiar widowni, a to przynosi niekiedy zaskakujące wyniki.
Czytaj więcejDo naszej sondy zaprosiliśmy przedstawicieli rynku reklamowego z różnych sektorów. Sprawdźcie, co mają do powiedzenia po prawie dwóch latach pandemii.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.
Czytaj więcej