ilość wyników: 148
...tam trzeci się rozpycha. Play współpracuje z Canal+.
Czytaj więcejJeden z największych projektów marketingowych tego roku może okazać się strzałem w dziesiątkę. Kluczowe będzie rozsądne dawkowanie komunikatów.
Czytaj więcejDla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.
Czytaj więcejNowa kampania Timotei to rewolucja. Unilever wspiera relaunch szeroką komunikacją.
Czytaj więcejCzy "Ruchliwa Dziewica" wyciągnie pozostałych operatorów na wojnę? Wątpliwe.
Czytaj więcejTVP jako pierwsza wprowadziła telewizję hybrydową. Choć teoretycznie jest to interesujący sposób uatrakcyjnienia konsumpcji telewizji linearnej, to bez osiągnięcia masy krytycznej widzów nie będzie miał podstaw biznesowych. Być może właśnie dlatego TVP jest jedynym nadawcą.
Czytaj więcejRywalizacja o widzów filmów i telewizji w internecie wkracza na wyższy poziom.
Czytaj więcej"Fakty" TVN nie popisały się rzetelnością przedstawiania badań opinii publicznej. Przepraszam, opinii użytkowników Facebooka.
Czytaj więcejGłównym beneficjentem cyfryzacji jest TVN Siedem, który dotychczas był kanałem kablowo-satelitarnym, a teraz staje się ogólnopolski - mówi Maciej Maciejowski, z-ca dyr. programowego TVN ds. kanałów tematycznych.
Czytaj więcejWkrótce rusza trzyletnia kampania promująca produkty mleczne "Mam kota na punkcie mleka". Niezależnie od planowanych w ramach kampanii działań w natarciu od kilku miesięcy są sery.
Czytaj więcej