Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp1
ilość wyników: 47

Spadki dużych telewizji media-tv

Spadki dużych telewizji

W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.

Czytaj więcej
Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł reklama

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV media-tv

Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV

Starcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Czytaj więcej
Nadchodzi jesień w TV (bez niespodzianek) opinie

Nadchodzi jesień w TV (bez niespodzianek)

Od kolejnego ramówkowego starcia największych telewizji dzieli nas już tylko kilkanaście dni. Chciałby się napisać "napięcie rośnie", ale - niestety - nie rośnie.

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie reklama

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej
Rynek reklamy TV nadal rośnie media-tv

Rynek reklamy TV nadal rośnie

Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV media-inne

Personal media i przyszłość UHDTV

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej
SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc. reklama

SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc.

Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu reklama

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej
SMG Polska: Polsat zarobi na Euro 2016 media-tv

SMG Polska: Polsat zarobi na Euro 2016

Komercyjny nadawca ma szansę na rekordowe przychody z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej we Francji - to jeden z wniosków wypływających z analizy SMG Polska.

Czytaj więcej