ilość wyników: 48
Od kolejnego ramówkowego starcia największych telewizji dzieli nas już tylko kilkanaście dni. Chciałby się napisać "napięcie rośnie", ale - niestety - nie rośnie.
Czytaj więcejRaport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.
Czytaj więcejPodczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.
Czytaj więcejCzynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.
Czytaj więcejZdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.
Czytaj więcejTelewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.
Czytaj więcejZachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.
Czytaj więcejOd 2 stycznia relacje z 39. edycji najsłynniejszego rajdu terenowego widzowie obejrzą w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie Sport.tvp.pl.
Czytaj więcejFirma pożyczkowa promuje "Modę na zero".
Czytaj więcejWystępują m.in.: Anna Samusionek, Piotr Szwedes i Marek Bukowski.
Czytaj więcej