Wyniki wyszukiwania dla tagu - unilever
ilość wyników: 101
Tęsknota za treścią w reklamie opinie

- Cieszę się z sukcesu Wardęgi, ale jednocześnie zastanawia mnie, czy branża reklamowa nie idzie przypadkiem za daleko w sprzedaży reklamodawcom pozornych wartości - pisze Mariusz Czykier, commercial director w Optizen Labs.

Czytaj więcej
Wiosenna ofensywa Tarczyńskiego marketing

Firma Tarczyński SA wystartowała z rozległą kampanią reklamową nowej linii. Proponuje nowe produkty, nowe pozycjonowanie i nową platformę komunikacji dla wędlin z linii Suche.

Czytaj więcej
Unilever powraca z zapachowym misiem marketing

Po wielkim powrocie piwa EB przyszedł czas na jeszcze jedną markę, która Polakom kojarzy się nostalgicznie - płyn do płukania Coccolino wraca na sklepowe półki po 15 latach nieobecności.

Czytaj więcej
150 dni bez pieniędzy opinie

Dopiero co zaczęło się lato. ZenithOptimedia wygrywa międzynarodowy przetarg Coty, który dotyczy również Polski. Marketer płaci po 150 dniach. Sieć musiała się na taki zapis przetargu zgodzić dobrowolnie. Pieniądze zatem przyjdą razem z pierwszym śniegiem?

Czytaj więcej
Duma jest kobietą panie-przodem

W komunikacji marketingowej coraz wyraźniej zaznacza się trend femvertisingu. Kobieta jawi się w niej jako całkowicie niezależna, silna, odważna i "nie do zatrzymania". Jest podmiotem, nie przedmiotem. Wielu jest zdania, że nadchodzi era "femvertisingu".

Czytaj więcej
800 baniek w plecy opinie

Z MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?

Czytaj więcej
Marketing z celem opinie

Hasło "Konsumuję, więc jestem" staje się w krajach rozwiniętych coraz częściej wstydliwie ukrywane - pisze Filiberto Amati.

Czytaj więcej
Rozstrzygnięć ciąg dalszy opinie

Po przetargach mediowych są już m.in. Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Żabka, Prudential czy PKP Intercity. Powoli rysuje się nowy układ sił.

Czytaj więcej
Unilever bije się w pierś panie-przodem

Zaledwie 2 proc. reklam produktów Unilevera prezentuje kobiety świadome i inteligentne. Czy oficjalne przyrzeczenie firmy o zerwaniu ze stereotypami zmieni komunikację FMCG adresowaną do kobiet na zawsze?

Czytaj więcej
Unilexit opinie

Czyli o tym, czego marki nigdy nie powinny robić, a dziś im już wręcz nie wypada.

Czytaj więcej