ilość wyników: 54
Od 33 lat był CEO największej grupy reklamowej świata.
Czytaj więcejRozstrzygnęły się trzy duże przetargi na poziomie międzynarodowym - BP rozszerza współpracę z WPP, a PHD przejmuję obsługę mediową HSBC. Z kolei Dentsu wygrywa budżet Estee Lauder.
Czytaj więcejDrugie miejsce przypadło holdingowi WPP, a trzecie IPG. Siecią Roku zostało BBDO.
Czytaj więcejZ WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.
Czytaj więcejNowy podmiot ma dostarczać klientom nowoczesną, w pełni zintegrowaną cyfrową ofertę kreatywną na globalną skalę.
Czytaj więcejO digitalu, globalnych przetargach i nowym szefie WPP rozmawiamy z Timem Castree, global CEO Wavemakera.
Czytaj więcejWyróżniono też Essence Global i Initiative.
Czytaj więcejPodczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.
Czytaj więcej