ilość wyników: 55
Globalne działania repozycjonujące markę napojów skierowane są do młodych konsumentów.
Czytaj więcejOstatnio pracował w agencji VMLY&R.
Czytaj więcejPierwsza odsłona kampanii potrwa do końca kwietnia.
Czytaj więcejW trudnym czasie, gdy musimy być wierni zasadzie #zostajewdomu, Artegence i Efigence zapraszają wszystkich na zajęcia jogi w formie transmisji na żywo na Facebooku.
Czytaj więcejKampania nawiązująca do nadchodzących świąt wielkanocnych oraz akcji #zostańwdomu ruszyła 2 kwietnia.
Czytaj więcejCztery nominacje dla Adequate. Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.
Czytaj więcejZłoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra.
Czytaj więcejZ okazji 25. urodzin agencja pyta klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę.
Czytaj więcejW kampanii pod hasłem "Jak świętować, to tylko z Pepsi!" niebieskie elfy celebrują małe przyjemności.
Czytaj więcejAgencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.
Czytaj więcej