Wyniki wyszukiwania dla tagu - groupm
ilość wyników: 78
Izabela Albrychiewicz: Należy grać fair play media-inne

Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.

Czytaj więcej
GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety media-inne

Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.

Czytaj więcej
Korolczuk tworzy cztery grupy kreatywne w Grey Group reklama

Pokierują nimi Magdalena Drozdowska, Katarzyna Batogowska, Mirosław Charkot i Łukasz Szyszka.

Czytaj więcej
Agata Sądel na czele nowej marki Matterkind w IPG Mediabrands reklama

Sądel przez ostatni rok związana była z firmą Huawei.

Czytaj więcej
GroupM: Marketerzy wierzą w big data i sztuczną inteligencję marketing

Mniej entuzjazmu wykazują wobec rozszerzonej rzeczywistości (AR) i internetu rzeczy.

Czytaj więcej
Gong i MullenLowe MediaHub z nagrodą Best In Show podczas Mixx Awards 2020 [wideo] reklama

Agencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".

Czytaj więcej
Rafał Wolnomiejski odchodzi z Dentsu media-inne

Do momentu wyłonienia następcy jego obowiązki będzie tymczasowo pełnił Tomasz Dziekan.

Czytaj więcej
Wavemaker: 16% to średnie obłożenie reklamami w serwisach VoD największych nadawców TV media-tv

Serwisy pokazywały średnio 9,6 minuty reklam na godzinę programu.

Czytaj więcej
GroupM: Reklamodawcy zainteresowani addressable TV media-tv

Zdaniem top marketerów "targetowana telewizja" znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych, marek.

Czytaj więcej
Protest mediów: głos zabierają domy mediowe media-inne

Czołowi Polscy nadawcy i wydawcy zawiesili wczoraj emisję programów i serwisów informacyjnych w akcie 24-godzinnego protestu przeciwko projektowi ustawy o podatku od reklam.W związku z tym nie doszło również do emisji reklam. Domy mediowe i ich klienci odnoszą się do akcji ze zrozumieniem.

Czytaj więcej