ilość wyników: 78
Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.
Czytaj więcejNa rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.
Czytaj więcejPokierują nimi Magdalena Drozdowska, Katarzyna Batogowska, Mirosław Charkot i Łukasz Szyszka.
Czytaj więcejSądel przez ostatni rok związana była z firmą Huawei.
Czytaj więcejMniej entuzjazmu wykazują wobec rozszerzonej rzeczywistości (AR) i internetu rzeczy.
Czytaj więcejAgencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".
Czytaj więcejDo momentu wyłonienia następcy jego obowiązki będzie tymczasowo pełnił Tomasz Dziekan.
Czytaj więcejSerwisy pokazywały średnio 9,6 minuty reklam na godzinę programu.
Czytaj więcejZdaniem top marketerów "targetowana telewizja" znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych, marek.
Czytaj więcejCzołowi Polscy nadawcy i wydawcy zawiesili wczoraj emisję programów i serwisów informacyjnych w akcie 24-godzinnego protestu przeciwko projektowi ustawy o podatku od reklam.W związku z tym nie doszło również do emisji reklam. Domy mediowe i ich klienci odnoszą się do akcji ze zrozumieniem.
Czytaj więcej