ilość wyników: 101
Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.
Czytaj więcejJury pod przewodnictwem Józka Dutkiewicza, dyrektora kreatywnego grupy S/F, przyznało 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix oraz nagrodę specjalną.
Czytaj więcejPrawdą jest, że Narodowa Loteria Paragonowa to projekt, który pobił wszelkie rekordy i był tematem numer jeden w Google w 2015 r. Skupimy się na tym, czego dzięki tej loterii można się dowiedzieć o Polakach oraz na faktach i mitach związanych z loteriami - pisze Grzegorz Bonder.
Czytaj więcejZa wsparcie reklamowe odpowiadają agencje 2012 i GoldenSubmarine oraz dom mediowy Mediavest.
Czytaj więcejPrzed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.
Czytaj więcejFirma będzie oferować również emisję reklam na ekranach bankomatów.
Czytaj więcejKontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.
Czytaj więcejNależąca do Grupy Żywiec marka Heineken zwiększa swoją obecność na polskich festiwalach muzycznych. Do Kraków Live Festival, tradycyjnie już Open’era, w tym roku po raz pierwszy dołączy Orange Warsaw Festival.
Czytaj więcejGrupa Żywiec się zgadza, ale stawia twarde warunki.
Czytaj więcejObejmuje stanowisko digital communications managera.
Czytaj więcej