ilość wyników: 78
Jedna z najbardziej znanych marek sportowych marginalizuje polski oddział do roli wykonawcy decyzji z centrali.
Czytaj więcejStrata klienta jest zawsze trudna. Jednak kiedy następuje w efekcie polityki centrali, staje się podwójnie bolesna. Coraz więcej roszad w obsłudze domów mediowych to efekt siły negocjacyjnej sieci na arenie międzynarodowej.
Czytaj więcejResort finansów pracuje nad regulacjami ograniczającymi koszty pożyczek gotówkowych. Firmy pożyczkowe będące już w Polsce znaczącymi reklamodawcami zdecydowanie protestują. Boją się o swoje przychody.
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcejPod presją malejących przychodów i koniecznych inwestycji w infrastrukturę firmy telekomunikacyjne ograniczają nakłady na marketing. I raczej nic nie wskazuje, by miało się to odmienić.
Czytaj więcejŻyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.
Czytaj więcejWedług badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.
Czytaj więcejInitiative pokonał MEC w finale przetargu mediowego Orange. Rozpoczęły się kolejne konkursy na planowanie i zakup mediów. Oferty sprawdzają m.in. Liberty Ubezpieczenia i BNP Paribas.
Czytaj więcejRosyjskie embargo wbrew pozorom wcale mocno nie zabolało Polski. Konsumpcja wieprzowiny wzrasta. Podobnie wydatki reklamowe największych producentów wędlin i mięsa - pod strzechy dotarł komunikat, że tam, gdzie konkurencja, konieczny jest solidny branding.
Czytaj więcejWedług Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.
Czytaj więcej