Wyniki wyszukiwania dla tagu - mec
ilość wyników: 120

Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Coraz większa fragmentaryzacja

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Widzowie chcą nowych stacji TV media-tv

Widzowie chcą nowych stacji TV

Nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych, więcej filmów, dokumentów i zagranicznego programmingu - tego według badania MEC na multipleksie MUX 8 chcą polscy widzowie.

Czytaj więcej
"House of Cards" legalnie i nie media-tv

"House of Cards" legalnie i nie

Prawie 9 proc. polskich internautów oglądało w sieci "House of Cards". Serial był najpopularniejszy w grupie 25-34-latków, pokazuje badanie MEC zrealizowane chwilę przed premierą trzeciego sezonu.

Czytaj więcej
Grolsch sadzi urodzinowe "fiołki" marketing

Grolsch sadzi urodzinowe "fiołki"

Marka na swoje 400. urodziny wystartowała z kampanią. Akcentuje silnie związki z kulturą i zaszczepia je w tkance miasta.

Czytaj więcej
Serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów media-tv

Serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.

Czytaj więcej
Wideo z potencjałem media-tv

Wideo z potencjałem

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

Czytaj więcej
Budżety mediowe - czeka nas wiele ważnych rozstrzygnięć opinie

Budżety mediowe - czeka nas wiele ważnych rozstrzygnięć

Domy mediowe walczą o utrzymanie klientów.

Czytaj więcej
Widzowie lubią marki w serialach  media-tv

Widzowie lubią marki w serialach 

Rynek product placement rozwija się i profesjonalizuje. Choć wciąż zdarzają się realizacje mało kreatywne, a widzowie mają świadomość, że marki występują w programach odpłatnie, to i tak wolą, gdy bohaterowie używają w serialach prawdziwych produktów - pokazało badanie MEC.

Czytaj więcej
Co myśli konsument w fazie pasywnej media-inne

Co myśli konsument w fazie pasywnej

Debiutuje narzędzie MEC Velocity, który stworzył polski Analytics & Insight we współpracy z londyńskim biurem MEC.

Czytaj więcej
150 dni bez pieniędzy opinie

150 dni bez pieniędzy

Dopiero co zaczęło się lato. ZenithOptimedia wygrywa międzynarodowy przetarg Coty, który dotyczy również Polski. Marketer płaci po 150 dniach. Sieć musiała się na taki zapis przetargu zgodzić dobrowolnie. Pieniądze zatem przyjdą razem z pierwszym śniegiem?

Czytaj więcej