ilość wyników: 51
Sposób na zarobienie na kolejnym trendzie czy odpowiedź na wyzwania współczesności? Certyfikaty ekologiczne i fair trade już nie są niszą, widać je na produktach koncernów i na towarach w dyskontach.
Czytaj więcejTo jeden z wyników badania Ipsosu dla Nespresso Professional i Lyreco.
Czytaj więcejPrzez blisko dekadę związany był europejską centralą Mondeleez International w Szwajcarii.
Czytaj więcejSensational Burger marki Garden Gourmet to pierwszy roślinny burger Nestlé na polskim rynku.
Czytaj więcejProdukt pojawi się w sklepach jesienią.
Czytaj więcejMarka Garden Gourmet pojawiła się w tym tygodniu na sklepowych półkach.
Czytaj więcejRynek kawy w pandemii okazał się elastyczny - tylko w pierwszym półroczu br. wydatki polskich gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1% większe niż przed rokiem. W kategorii kawy staliśmy już czwartym co do wielkości rynkiem w Europie.
Czytaj więcejJubileuszowy magazyn został wzbogacony specjalnym, 30-stronicowym dodatkiem poświęconym historii i trendom branży HoReCa.
Czytaj więcejDoświadczenia zawodowe zdobywała w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2.
Czytaj więcejO tym, że innowacja marketingowa nie musi zawsze oznaczać wielkich inwestycji i zaawansowanych technologii, mówią Marcin Bełza i Piotr Gąsienica-Daniel z firmy doradczej One Eleven
Czytaj więcej