ilość wyników: 110
Rośnie sprzedaż piwa markowego, spada pod własnymi markami.
Czytaj więcejSprzedaż produktów FMCG wzrosła w II kwartale 2017 r. o 3,7 proc., co jest najwyższym poziomem od trzech lat - podają zachodnie media za Nielsenem.
Czytaj więcejNadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.
Czytaj więcejPercepcja reklamy kinowej może być nawet pięciokrotnie lepsza niż reklamy telewizyjnej - mówi Mooky Greidinger, prezes i dyrektor generalny Cineworld.
Czytaj więcejNa rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.
Czytaj więcejKonsument funkcjonujący w świecie online i offline, trzymający rękę na pulsie, silnie obecny w rzeczywistości roku 2017, ale wciąż dopuszczający zmiany własnego postrzegania świata w przyszłości - mniej lojalny i bardziej wymagający. Czy można się z nim dogadać?
Czytaj więcejWomenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne trendy konsumenckie.
Czytaj więcej"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcejJeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.
Czytaj więcej