ilość wyników: 97
Wszyscy najwięksi gracze rynku telewizyjnego przedstawili już swoją wiosenną ofertę. Powiedzmy szczerze: zaskoczeń nie było. Trzej nadawcy - wbrew temu co deklarują ostatnio dyrektorzy programowi anten - postawili przede wszystkim na sprawdzone formaty.
Czytaj więcejPolska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.
Czytaj więcejSerwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.
Czytaj więcejW okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.
Czytaj więcejZ badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.
Czytaj więcejTo o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.
Czytaj więcejStarcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.
Czytaj więcejOd kolejnego ramówkowego starcia największych telewizji dzieli nas już tylko kilkanaście dni. Chciałby się napisać "napięcie rośnie", ale - niestety - nie rośnie.
Czytaj więcejOstatnie zmiany na rynku praw do transmisji telewizyjnych na terytorium Polski prestiżowych rozgrywek piłkarskich pokazały, że rynek telewizji sportowych wcale nie jest tak stabilny, jak mogło się wydawać jeszcze w pierwszej połowie roku.
Czytaj więcejDla 27 proc. respondentów to "MMP" jest najważniejszym tytułem branżowym - wynika z badania przeprowadzonego przez autorów bloga ScreenLovers.
Czytaj więcej