Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat
ilość wyników: 97
Wiosna w okopach opinie

Wszyscy najwięksi gracze rynku telewizyjnego przedstawili już swoją wiosenną ofertę. Powiedzmy szczerze: zaskoczeń nie było. Trzej nadawcy - wbrew temu co deklarują ostatnio dyrektorzy programowi anten - postawili przede wszystkim na sprawdzone formaty.

Czytaj więcej
MIPTV 2015: Polska w cieniu opinie

Polska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.

Czytaj więcej
Serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów media-tv

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.

Czytaj więcej
Spadki dużych telewizji media-tv

W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.

Czytaj więcej
Wideo z potencjałem media-tv

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

Czytaj więcej
Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł reklama

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV media-tv

Starcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Czytaj więcej
Nadchodzi jesień w TV (bez niespodzianek) opinie

Od kolejnego ramówkowego starcia największych telewizji dzieli nas już tylko kilkanaście dni. Chciałby się napisać "napięcie rośnie", ale - niestety - nie rośnie.

Czytaj więcej
Piłka w grze opinie

Ostatnie zmiany na rynku praw do transmisji telewizyjnych na terytorium Polski prestiżowych rozgrywek piłkarskich pokazały, że rynek telewizji sportowych wcale nie jest tak stabilny, jak mogło się wydawać jeszcze w pierwszej połowie roku.

Czytaj więcej
"Media & Marketing Polska" najchętniej czytany w domach mediowych media-prasa

Dla 27 proc. respondentów to "MMP" jest najważniejszym tytułem branżowym - wynika z badania przeprowadzonego przez autorów bloga ScreenLovers.

Czytaj więcej