ilość wyników: 51
Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, zebrała kolejną porcję informacji o nowych rozwiązaniach oferowanych przez platformy społecznościowe.
Czytaj więcejPolski oddział Httpool (Grupa Aleph) zorganizował 7 września event pod hasłem "A Snapchat Tour Through the World of Augmented Reality" oraz prezentacje dla domów mediowych.
Czytaj więcejOd pewnego czasu największe aplikacje social mediowe koncentrują swoją uwagę na twórcach, dążąc do tego, by coraz częściej publikowali treści na poszczególnych platformach - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejCotygodniowy przegląd nowości prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejW przeglądzie przygotowanym jak zwykle przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, m.in. o nowych narzędziach Mety dla twórców, świątecznym przewodniku marketingowym TikToka oraz partnerstwie Snapchata z Amazonem.
Czytaj więcejKampanie świąteczne ruszyły pełną parą, o czym w przeglądzie nowości z mediów społecznościowych pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie nowości ze świata social mediów, który przygotowała Małgorzata Obielak, e-PR & Social Media specialist w Performics, m.in. dwa rankingi za kończący się rok: najlepszych twórców i reklam według YouTube oraz najlepszych europejskich reklam według TikToka.
Czytaj więcejW ostatnim w tym roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m. in. o raporcie Snapchata o pokoleniu Z oraz raporcie trendów na 2023 rok przygotowanym przez TikToka.
Czytaj więcejW pierwszym w Nowym Roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak (Performics) m. in. o nowych warunkach programu partnerskiego YouTube'a, o tym, jak Polacy korzystają z Pinteresta, priorytetach na 2023 r. dla Instagrama i nowych funkcjach na TikToku, Twitterze, Snapchacie i LinkedInie.
Czytaj więcejW tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o tym, jak Meta pomaga użytkownikom Facebooka zrozumieć dlaczego widzą te, a nie inne reklamy, kampaniach, które osiągnęły ciekawe rezultaty przy wykorzystaniu narzędzia Advantage+ oraz nowym czacie na Instagramie.
Czytaj więcej