Wyniki wyszukiwania dla tagu - stowarzyszenie-komunikacji-marketingowej-sar
ilość wyników: 48
SAR: Wynagrodzenia w branży marketingowej wzrosły o 4,9% reklama

Deklarowane stawki godzinowe w roku 2022 zwiększyły się przeciętnie o 10% w porównaniu ze styczniem 2021 r.

Czytaj więcej
Wszyscy w odwrocie - branża reklamowa wobec rosyjskiej inwazji na Ukrainę reklama

Najszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży

Czytaj więcej
Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS media-ooh

Partnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.

Czytaj więcej
YouTube ma już w Polsce 25 milionów dorosłych użytkowników media-internet

W czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.

Czytaj więcej
Światowy Dzień Telewizji i jubileusz projektu tv♥ TVN Media media-tv

21 listopada świętujemy Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez ONZ. W ten dzień przypada również szósta rocznica powstania pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, będącej częścią projektu tv♥ TVN Media.

Czytaj więcej
Anna Roman-Pluta: Nowi konsumenci [Next Day Studio] marketing

Pomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.

Czytaj więcej
Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej reklama

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.

Czytaj więcej
Od  "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej opinie

Czy w naszej branży można mówić o superrelacjach i zdrowych mechanizmach współpracy międzyludzkiej? Trudno z przekonaniem odpowiedzieć twierdząco, jeśli przeanalizować dane z badania Wavemaker zrealizowanego pod patronatem SAR i IAA - pisze Paweł Gala w drugim felietonie z cyklu #NaGalowo.

Czytaj więcej