ilość wyników: 148
Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.
Czytaj więcejJak co roku przed świętami operatorzy platform satelitarnych biją się o abonentów. Wraz z nasycaniem się rynku wyścig zbrojeń przybiera na sile.
Czytaj więcejProducent leków chce zwrócić uwagę konsumentów na to, że za jej brandami stoi jedna firma.
Czytaj więcejPolsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.
Czytaj więcejAviva postara się przekonać, że pogmatwane losy znanej piosenkarki można przekuć z sukcesem w reklamę.
Czytaj więcejZmiany personalne na szczytach zarządów domów mediowych wywołują automatyczną reakcję rynku do ataku. Nawet kujawskie pszczoły przyglądają się nowym pasiekom.
Czytaj więcejProwadzący "X Factor" najbardziej "dochodowymi" twarzami telewizji.
Czytaj więcejKupiec chce do jadłospisów Polaków wnieść także włoskie tradycyjne makarony. O nowej marce w portfolio firmy opowiada Gabriela Antczak, dyrektor marketingu firmy Kupiec.
Czytaj więcejBroker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.
Czytaj więcejMarka zmieniła ikonę marki z rozkosznego szczeniaka na misia polarnego, ale komunikat o delikatności ma nie stracić nic na swojej temperaturze.
Czytaj więcej