Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp
ilość wyników: 104
EB wraca w stylu retro marketing

Spot sprzed 20 lat będzie wspierał relaunch najpopularniejszego piwa lat 90.

Czytaj więcej
(Nie)legalny seansik media-internet

Z badania MEC VideoTrack wynika, że 27 proc. internautów ściąga filmy i seriale z sieci, a kwestia legalności jest dla e-widzów mało istotna.

Czytaj więcej
Nadchodzi jesień w TV (bez niespodzianek) opinie

Od kolejnego ramówkowego starcia największych telewizji dzieli nas już tylko kilkanaście dni. Chciałby się napisać "napięcie rośnie", ale - niestety - nie rośnie.

Czytaj więcej
Orange pod jednym dachem reklama

Pomarańczowy operator telekomunikacyjny prezentuje swój nowy format reklamowy: w miejsce piątki aktorów z serialu "Rodzinka.pl" mamy 10 nowych postaci.

Czytaj więcej
Pytania poza konkursem opinie

Po ogłoszeniu przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wyników konkursu na naziemne kanały kolejnego multipleksu (MUX-8) i organizator, i zwycięzcy, i przegrani nie byli specjalnie rozmowni. A przynajmniej kilka pytań warto postawić.

Czytaj więcej
Niepokój niekoniecznie twórczy opinie

W biznesie TVP zaczęła się "ruchawka". Niebawem czeka nas rewolucja. Być może na całym rynku reklamy TV. Być może nawet taka, która wymknie się pomysłodawcom spod kontroli.

Czytaj więcej
Zanim spełni się amerykański sen opinie

Czy Netflix skazany jest na polskim rynku na sukces? Czy ma realną i godną uwagi konkurencję? Czy stoczy bój z piratami? To pierwsze pytania, które nasuwają się po starcie oferty amerykańskiego serwisu w naszym kraju.

Czytaj więcej
Abonament z misją media-tv

Filmy i dokumenty, "Teleexpress" i "Wiadomości" - dom mediowy MEC sprawdził, za jakie programy widzowie skłonni byliby płacić abonament.

Czytaj więcej
Rewolucja w telemetrii? Czemu nie? media-inne

- Jeśli w wyniku konfliktu TVP - Nielsen dojdzie do wyboru nowego partnera, wrócimy do sytuacji sprzed kilku lat, gdy na naszym rynku funkcjonowały dwa panele telemetryczne - uważa Tomasz Baran, ekspert ds. badań opinii i rynku z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej