ilość wyników: 68
Najlepszą kampanią okazał się projekt "Jak TO robić" przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę Best In Show.
Czytaj więcejHasło: "Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom".
Czytaj więcejPrzez ostatnie 12 lat pracował w Value Media.
Czytaj więcejZazwyczaj loterie są działaniem taktycznym, nastawionym na wzrost sprzedaży w krótkim okresie, co nie przekłada się na efekty długofalowe. Często promocje oferują nagrodę pożądaną przez konsumenta, ale niezwiązaną z marką, a to nie pomaga w budowaniu i we wzmacnianiu jej wizerunku.
Czytaj więcejNa korzystających z bonu czeka promocja - 10% wartości użytej kwoty do wykorzystania na kolejny pobyt.
Czytaj więcejOdpowiada m.in. za proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji.
Czytaj więcejOdpowiadają za nią m.in. agencje z Group One - Sales Tube i Value Media, a ambasadorką marki została Katarzyna Warnke.
Czytaj więcejSpoty telewizyjne zachęcają do oglądania materiałów online.
Czytaj więcejJej hasło brzmi: "To takie proste z FlixBusem".
Czytaj więcejKampanię przygotowały: Communication Unlimited, Selfish3 i Value Media.
Czytaj więcej