Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 173

Renifer to za mało opinie

Renifer to za mało

Jak nie zepsuć reklamą magii świąt - pisze Anna Kowalczyk-Nowak z Bardzo, agencji, która stworzyła świąteczny spot Allegro.

Czytaj więcej
Zanim spełni się amerykański sen opinie

Zanim spełni się amerykański sen

Czy Netflix skazany jest na polskim rynku na sukces? Czy ma realną i godną uwagi konkurencję? Czy stoczy bój z piratami? To pierwsze pytania, które nasuwają się po starcie oferty amerykańskiego serwisu w naszym kraju.

Czytaj więcej
IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera media-inne

IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera

Agencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Czytaj więcej
Internauci pokochali VoD media-tv

Internauci pokochali VoD

Z badania MEC VideoTrack II płynie wniosek, że już ponad trzy czwarte internautów ogląda filmy i seriale w serwisach VoD. Przybywa także "binge-watcherów", czyli osób oglądających po kilka odcinków programu z rzędu.

Czytaj więcej
Pytania o piękno panie-przodem

Pytania o piękno

Neutrogena wystartowała z nową platformą komunikacyjną o pięknie, która wpisuje się w silny rynkowy trend komunikacji indywidualności i kobiecej siły.

Czytaj więcej
Bankowe #YOLO marketing

Bankowe #YOLO

MBank się odmładza. "Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.

Czytaj więcej
MEC: rynek programmatic wart blisko 400 mln zł media-internet

MEC: rynek programmatic wart blisko 400 mln zł

Polscy reklamodawcy zainwestują blisko 400 mln zł w kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy.

Czytaj więcej
Omenaa Mensah otwiera nowy rozdział w ZTE marketing

Omenaa Mensah otwiera nowy rozdział w ZTE

Pogodynka TVN-u ambasadorką marki chińskiego producenta smartfonów.

Czytaj więcej
Ziemia to za mało media-tv

Ziemia to za mało

Najnowsza produkcja National Geographic "Mars" zmienia oblicze serialowej Ziemi i zbiega się z rebrandingiem kanału.

Czytaj więcej
Skoda tworzy serial dla kobiet marketing

Skoda tworzy serial dla kobiet

Za projekt odpowiada GoldenSubmarine.

Czytaj więcej