ilość wyników: 83
Od numeru lipcowego magazyn z portfolio Marquard Media Polska poszerza dystrybucję o wszystkie placówki dyskontu.
Czytaj więcejPromuje pracowników sieci dyskontów jako ekspertów od jakości i świeżości.
Czytaj więcejFigurki w zestawach, bohaterowie na opakowaniach i kampanie reklamowe - kolejna odsłona filmowej sagi to dla marketerów okazja do żniw.
Czytaj więcejNa podium znalazły się także Lidl i Empik.
Czytaj więcejKurierzy dowożą zakupy z sieci do domów - mają dotrzeć do zamawiających w czasie krótszym niż godzina.
Czytaj więcejJak mógłbym scharakteryzować ostatnie cztery tygodnie w branży produkcyjnej? Po pierwsze walka o przetrwanie, po drugie dynamika, po trzecie eksperymenty.
Czytaj więcejMarketerzy muszą na nowo zdefiniować grupy celowe i nakreślić strategie mediowe oraz modele dystrybucji.
Czytaj więcejTo wniosek z badania Catchers i Instytutu Badawczego IPC.
Czytaj więcejPandemia COVID-19 jeszcze zwiększyła już i tak szybko rosnące zainteresowanie Polaków dostawami jedzenia online. Wszyscy zadają sobie pytanie, czy nowi użytkownicy tych usług przekonali się do nich na trwałe.
Czytaj więcejWszystkie sklepy Tesco zaczną funkcjonować zgodnie z naszą flagową koncepcją nie później niż 1,5 roku po sfinalizowaniu umowy - mówi w rozmowie z handelextra.pl Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
Czytaj więcej