ilość wyników: 60
Kampania telewizyjna rusza 8 listopada.
Czytaj więcejTegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.
Czytaj więcejTelekom z ofertami na gwiazdkę.
Czytaj więcejVMLY&R dostosowała do przestrzeni miejskiej key visual kampanii autorstwa DDB Warszawa.
Czytaj więcejSieć fast food promuje program lojalnościowy, który ruszył w połowie lutego.
Czytaj więcejChcemy pracować dla klientów nieusatysfakcjonowanych obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów - wyjaśnia Jan Mirosław, były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald's.
Czytaj więcejSpot oceniają Hubert Pałkiewicz, media & communication strategy director w Euvic Media (Euvic Performance) oraz Mirek Skotarczyk, head of strategy, Communication Unlimited,
Czytaj więcejHasło "1200 GB za darmo przez rok" ma wprowadzać w błąd; pomimo sygnałów operator go nie zmienił.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiada DDB Warsawa, a spot wyprodukowało studio Dobro.
Czytaj więcejRedakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.
Czytaj więcej