ilość wyników: 266
Firmy ogłosiły partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam za pomocą systemu RTB.
Czytaj więcejSieć ruszyła z intensywnym wsparciem akcji czytelniczych dla dzieci i dorosłych. Przy okazji pojawia się nowy, rodzinny zestaw.
Czytaj więcej"Współczesna gospodarka oparta jest na umiejętności przyciągania uwagi". Obserwacja ta zawarta w książce "Attention Economy: Understanding the New Currency of Business" nigdy nie wydawała się bardziej prawdziwa niż obecnie - pisze Bartek Hanus, strategy director w agencji reklamowej Lowe Warsaw.
Czytaj więcejUczciwość w komunikacji popłaca. Nie bójmy się podpisywać własną marką pod wartościowymi treściami. Czytelnicy mają dość wprowadzania w błąd, już dawno rozszyfrowali "piary" - mówi Magdalena Bulak, dyrektor Metro Custom Publishing w Agora SA.
Czytaj więcejMarcin Biłos, obecnie dyrektor finansowy i operacyjny spółki, próbuje odpierać zarzuty o słabej kondycji NK. Wszystko jednak wskazuje, że nie dzieje się tam dobrze.
Czytaj więcej- Młodych do Snapchata przyciąga autodestrukcyjny charakter. Fakt, iż przesyłane zdjęcia po kilku sekundach znikają bezpowrotnie - pisze Stanisław Mencwel, managing director firmy doradztwa strategicznego CPC Join the Dots.
Czytaj więcejJak w obliczu spadających zasięgów organicznych w największym serwisie społecznościowym powinni zachować się reklamodawcy - zastanawia się Maciej Maciejewski, szef Liquid - części kreatywnej MEC.
Czytaj więcejRozwój cyfrowych kanałów komunikacji spowodował, że do tradycyjnej przesyłki directmailingowej przylgnęła opinia nienowoczesnej i nieskutecznej. Przesyt reklamą internetową powoduje, że tradycyjne kampanie wracają do łask - pisze Michael Banaszczyk, dyrektor projektu Directmail.pl.
Czytaj więcejŻyjemy w czasach nadmiaru. Wszędzie - zwłaszcza zaś w internecie - wytwarzane są olbrzymie ilości danych. Zwłaszcza zaś w branży, jak e-commerce, której sieć jest naturalnym środowiskiem - pisze Mateusz Gordon, ekspert e-commerce w firmie Gemius.
Czytaj więcejŻyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.
Czytaj więcej