ilość wyników: 142
Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.
Czytaj więcejWreszcie treść nie jest już królem, a dystrybucja.
Czytaj więcejRosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.
Czytaj więcejProducent chce, by technologiczni giganci zaczęli walczyć z rozpowszechnianiem nienawistnych postów za pośrednictwem swoich platform.
Czytaj więcejZastanawialiście się kiedyś jak wygląda polska społeczność graczy? Czym się interesują? Na kim się wzorują? Czyimi są fanami? A może bardziej ciekawi Was druga strona medalu - ich sponsorzy? Michał Wieczorek, content marketing specialist Sotrendera, przygląda się bliżej grupom oraz ich specyfice.
Czytaj więcejJego celem jest wspieranie wspólnot zarówno na Facebooku, jak i poza nim, a także umacnianie ich liderów jako prekursorów przemian w swoim otoczeniu.
Czytaj więcej- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.
Czytaj więcejWłosi oskarżają internetowego giganta o brak etyki w biznesie.
Czytaj więcejGwoździem do trumny serwisu, jednej z największych porażek technologicznego giganta, okazał się ujawniony dopiero w wyniku śledztwa "Wall Street Journal" poważny błąd programistyczny.
Czytaj więcejNick Clegg zastąpi Elliota Schrage na stanowisku wiceprezesa firmy ds. komunikacji i polityki publicznej.
Czytaj więcej