Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 127
Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach media-internet

Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.

Czytaj więcej
Dystrybucja treści jest dzisiaj ważniejsza od samej treści opinie

Wreszcie treść nie jest już królem, a dystrybucja.

Czytaj więcej
Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook reklama

Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.

Czytaj więcej
Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych reklama

Producent chce, by technologiczni giganci zaczęli walczyć z rozpowszechnianiem nienawistnych postów za pośrednictwem swoich platform.

Czytaj więcej
eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy opinie

Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda polska społeczność graczy? Czym się interesują? Na kim się wzorują? Czyimi są fanami? A może bardziej ciekawi Was druga strona medalu - ich sponsorzy? Michał Wieczorek, content marketing specialist Sotrendera, przygląda się bliżej grupom oraz ich specyfice.

Czytaj więcej
Facebook ogłasza program wsparcia społeczności media-internet

Jego celem jest wspieranie wspólnot zarówno na Facebooku, jak i poza nim, a także umacnianie ich liderów jako prekursorów przemian w swoim otoczeniu.

Czytaj więcej
Przetargi bez końca media-inne

- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.

Czytaj więcej
UniCredit rezygnuje z reklam w Facebooku reklama

Włosi oskarżają internetowego giganta o brak etyki w biznesie.

Czytaj więcej
Google+ kończy działalność media-internet

Gwoździem do trumny serwisu, jednej z największych porażek technologicznego giganta, okazał się ujawniony dopiero w wyniku śledztwa "Wall Street Journal" poważny błąd programistyczny.

Czytaj więcej
Facebook zatrudnia byłego brytyjskiego wicepremiera media-internet

Nick Clegg zastąpi Elliota Schrage na stanowisku wiceprezesa firmy ds. komunikacji i polityki publicznej.

Czytaj więcej