ilość wyników: 58
Wiemy już, że budowanie pozytywnych doświadczeń klienta jest szczególnie ważne dla przyszłości marki. Czy równie oczywiste jest jak zadbać o to w praktyce? Jakie konkretne działania marketerzy powinni podjąć w 2023 r., by wykreować CX zgodny z oczekiwaniami konsumentów i nadchodzącymi trendami?
Czytaj więcejNa wycofaniu się marketplace'u z Polski zyska głównie Allegro.
Czytaj więcejTo wniosek z raportu "Social Media 2023", który powstał na bazie danych z badań GemiusAdReal oraz Mediapanel.
Czytaj więcejW najnowszym odcinku m.in. o tym, jak platformy społecznościowe reagują na falę popularności sztucznej inteligencji.
Czytaj więcejWedług danych PBI/Gemius Mediapanel po roku portal i.pl przeskoczył Interię i Gazeta.pl w zestawieniu "informacje i publicystyka".
Czytaj więcejW wyniku podpisanej umowy obu firm rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.
Czytaj więcejTo kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy out-of-home w Polsce.
Czytaj więcej