Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 64

25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards marketing

25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards

Agencja Sempai I NetArch dostała ich pięć.

Czytaj więcej
Filmteractive Festival 2017 o digital marketingu przyszłości reklama

Filmteractive Festival 2017 o digital marketingu przyszłości

Tegoroczna edycja jest podzielona na dwie części - warszawską (12.10.2017) i łódzką (17.10.2017).

Czytaj więcej
Filmteractive 2017: marki przyszłości marketing

Filmteractive 2017: marki przyszłości

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości.

Czytaj więcej
Agora uruchamia Sonar media-internet

Agora uruchamia Sonar

Nowy serwis Agory ma pokazywać świat i działania polityków w newsach, liczbach i na wykresach

Czytaj więcej
Filmteractive 2017 o markach przyszłości marketing

Filmteractive 2017 o markach przyszłości

Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.

Czytaj więcej
Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała opinie

Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała

Organizujesz rocznicową imprezę, konferencję biznesową, fachowe warsztaty, premierę nowego produktu, pokaz mody czy otwarcie nowego lokalu? Social media pomogą!

Czytaj więcej
Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin media-internet

Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin

Kampania obejmuje kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanadę i Izrael.

Czytaj więcej
Dane pomogą zrozumieć klienta marketing

Dane pomogą zrozumieć klienta

- Aby gromadzenie i wykorzystywanie danych nie budziło obaw konsumentów, ważne, by czuli się poinformowani, wyrazili aktywną zgodę i otrzymali korzyść w zamian za ich udostępnianie - mówi Guillaume Bacuvier, CEO Dunnhumby, należącej do Tesco firmy consumer data science.

Czytaj więcej
"Więcej Świata" - nowy magazyn "Wyborczej" media-prasa

"Więcej Świata" - nowy magazyn "Wyborczej"

Redaktorem naczelnym został Mariusz Kania.

Czytaj więcej
Innowacja wymaga bycia na krawędzi - podsumowanie Havas Media Group Conference imprezownia

Innowacja wymaga bycia na krawędzi - podsumowanie Havas Media Group Conference

Podczas 11. edycji Havas Media Group Conference pod hasłem "Are you ready to change?" przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.

Czytaj więcej