Wyniki wyszukiwania dla tagu - instagram
ilość wyników: 61

PKP Intercity świętuje niepodległość marketing

PKP Intercity świętuje niepodległość

Po torach jeżdżą biało-czerwone lokomotywy z okolicznościową grafiką, a na profilach społecznościowych PKP Intercity trwa konkurs.

Czytaj więcej
Good to Earth - Lavazza prezentuje kalendarz na 2019 rok marketing

Good to Earth - Lavazza prezentuje kalendarz na 2019 rok

Przedstawiono w nim sześć instalacji artystycznych na zdjęciach amerykańskiej fotografki Ami Vitale.

Czytaj więcej
Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo] reklama

Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo]

Akcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak".

Czytaj więcej
Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera media-internet

Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera

Aplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".

Czytaj więcej
Instagram zaprasza na zakupy marketing

Instagram zaprasza na zakupy

Pilotażowy program jest ograniczony do Stanów Zjednoczonych i obejmuje 23 marki.

Czytaj więcej
Kosmetyki 2.0 opinie

Kosmetyki 2.0

E-commerce i digital wywierają coraz większy wpływ na branżę kosmetyczną. Ważną zmianą w strategii firm są także działania proekologiczne - pisze Andrzej Mytych, dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska

Czytaj więcej
Zdobycie Mount Everest przez CEO częścią kampanii klimatycznej koncernu Arçelik marketing

Zdobycie Mount Everest przez CEO częścią kampanii klimatycznej koncernu Arçelik

Hakan Bulgurlu, CEO Arçelika, zdobył najwyższy szczyt Ziemi 23 maja.

Czytaj więcej
Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami reklama

Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami

Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.

Czytaj więcej
Zaktywizuj społeczność dzięki transmisjom na żywo [wideo] media-internet

Zaktywizuj społeczność dzięki transmisjom na żywo [wideo]

Transmisje na żywo pomagają markom tworzyć wyjątkowo autentyczny przekaz oraz nawiązywać bezpośredni kontakt z fanami i klientami. Dają widzom poczucie uczestnictwa oraz możliwość zobaczenia rzeczy i wydarzeń, które w normalnych okolicznościach byłyby dla nich niedostępne.

Czytaj więcej
Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce marketing

Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.

Czytaj więcej