Wyniki wyszukiwania dla tagu - mec
ilość wyników: 121
Między programmatic a procurementem media-inne

- Digital uczy innego spojrzenia na tradycyjne modele zakupu - reklamodawcy coraz częściej pytają o programmatic buying w telewizji i oczekują nowatorskich rozwiązań w innych mediach - przekonuje Izabela Albrychiewicz, CEO MEC.

Czytaj więcej
Przetargi mediowe nie zwalniają tempa opinie

Marketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.

Czytaj więcej
(Nie)legalny seansik media-internet

Z badania MEC VideoTrack wynika, że 27 proc. internautów ściąga filmy i seriale z sieci, a kwestia legalności jest dla e-widzów mało istotna.

Czytaj więcej
Havas Media nadaje z NC+ opinie

ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.

Czytaj więcej
800 baniek w plecy opinie

Z MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?

Czytaj więcej
Wirtualna Polska z grand prix na Effie marketing

Nagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Radość w ZOG i Value Media opinie

Kończą się ważne przetargi mediowe, m.in. L'Oreal Polska i Reckitt Benckisera.

Czytaj więcej
Pytania poza konkursem opinie

Po ogłoszeniu przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wyników konkursu na naziemne kanały kolejnego multipleksu (MUX-8) i organizator, i zwycięzcy, i przegrani nie byli specjalnie rozmowni. A przynajmniej kilka pytań warto postawić.

Czytaj więcej
Rozstrzygnięć ciąg dalszy opinie

Po przetargach mediowych są już m.in. Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Żabka, Prudential czy PKP Intercity. Powoli rysuje się nowy układ sił.

Czytaj więcej
Outdoor na zakupach media-ooh

W ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.

Czytaj więcej