ilość wyników: 121
- Digital uczy innego spojrzenia na tradycyjne modele zakupu - reklamodawcy coraz częściej pytają o programmatic buying w telewizji i oczekują nowatorskich rozwiązań w innych mediach - przekonuje Izabela Albrychiewicz, CEO MEC.
Czytaj więcejMarketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.
Czytaj więcejZ badania MEC VideoTrack wynika, że 27 proc. internautów ściąga filmy i seriale z sieci, a kwestia legalności jest dla e-widzów mało istotna.
Czytaj więcejZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.
Czytaj więcejZ MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?
Czytaj więcejNagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.
Czytaj więcejKończą się ważne przetargi mediowe, m.in. L'Oreal Polska i Reckitt Benckisera.
Czytaj więcejPo ogłoszeniu przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wyników konkursu na naziemne kanały kolejnego multipleksu (MUX-8) i organizator, i zwycięzcy, i przegrani nie byli specjalnie rozmowni. A przynajmniej kilka pytań warto postawić.
Czytaj więcejPo przetargach mediowych są już m.in. Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Żabka, Prudential czy PKP Intercity. Powoli rysuje się nowy układ sił.
Czytaj więcejW ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.
Czytaj więcej