ilość wyników: 97
Smart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.
Czytaj więcejPodczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.
Czytaj więcejCzy Netflix skazany jest na polskim rynku na sukces? Czy ma realną i godną uwagi konkurencję? Czy stoczy bój z piratami? To pierwsze pytania, które nasuwają się po starcie oferty amerykańskiego serwisu w naszym kraju.
Czytaj więcejCzynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.
Czytaj więcejSpółki Grupy ogłosiły długofalową współpracę z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej pod nazwą Cyfrowa Strefa Twórców.
Czytaj więcejZdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.
Czytaj więcejJesienią najwięksi nadawcy telewizyjni zaproponują widzom (i reklamodawcom) ofertę zachowawczą. Ze świecą - lub lepiej: z lupą szukać nowatorskich produkcji. Dominują kolejne edycje sprawdzonych formatów i seriale samograje. Może ciekawsza potyczka czeka nas w segmencie formatów kulinarnych?
Czytaj więcejZnika z oferty naziemnej. Zastąpi go kanał Super Polsat.
Czytaj więcejNajbardziej wydatki ograniczyła branża finansowa - wynika z raportu Starcomu, który podsumował trzy kwartały 2016 r.
Czytaj więcejDelecta przypomina kampanię z rozbrajaniem mamy. Marka promuje Owocowe Kubki.
Czytaj więcej