Wyniki wyszukiwania dla tagu - samsung
ilość wyników: 68
Marketerzy już nie ignorują e-sportu marketing

W 2020 r. marki wydadzą globalnie 1,4 mld dolarów na reklamy i sponsoring w e-sporcie. Wartość rynku e-sportowego w Polsce stale rośnie. Żaden marketer nie może już deklarować, że nie interesuje się gamingiem - pisze Anna Elwart, managing director Resolution.

Czytaj więcej
Samsung i BBH London z kampanią #SpaceSelfie reklama

Producent smartfonów zachęca użytkowników, by zrobili sobie "kosmiczne selfie".

Czytaj więcej
EBstars za najlepsze projekty Employer Branding marketing

17 października po konferencji HRcamp podczas X jubileuszowej Gali EBstars niezależne jury nagrodziło najlepsze projekty i działania Employer Branding w 8 kategoriach głównych oraz 2 kategoriach specjalnych.

Czytaj więcej
Nowy rekord sprzedaży online w USA w Czarny Piątek marketing

Amerykanie wydali w piątek 7,4 mld dol., a ponadto 4,2 mld dol. w Święto Dziękczynienia. Do rekordu przyczyniły się zamówienia na smartfonach.

Czytaj więcej
Grzegorz Sulich dyrektorem ds. technologii w BBDO Warszawa i Molecular BBDO reklama

BBDO Molecular zamierza otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie.

Czytaj więcej
Jakub Ćwikliński w zarządzie El Padre reklama

Pracę w agencji zaczynał sześć lat temu od stanowiska event managera.

Czytaj więcej
Huawei zmienia strategię reklamową marketing

Będzie walczył ceną.

Czytaj więcej
Huawei wchodzi do top 10 najbardziej innowacyjnych firm na świecie marketing

W czołówce raportu Boston Consulting Group są tak jak przed rokiem, tylko w innej kolejności - Apple, Alphabet i Amazon. Imponujący awans (o 42 pozycje, na 6. miejsce) zanotował chiński Huawei.

Czytaj więcej
Kiepskie prognozy dla rynku smartfonów i komputerów marketing

Według IDC wydatki na sprzęt IT spadną o 4-11%.

Czytaj więcej
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative w VMLY&R reklama

Odpowiada za kreatywną obsługę firmy Samsung.

Czytaj więcej