ilość wyników: 262
Delecta przypomina kampanię z rozbrajaniem mamy. Marka promuje Owocowe Kubki.
Czytaj więcej- Kiedyś to media, kanał decydowały o obliczu reklamy, teraz zaś jest to kontent, który umieszczamy w różnych kanałach, nie tylko przecież mediach tradycyjnych, ale także np. mediach typu owned. To oznacza, że rola kreacji jest wciąż wielka - mówi Michael Kahn, CEO Performics Worldwide.
Czytaj więcejT-Mobile uzupełnia portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych o ofertę multi-sim. Reklamuje ją Maja Ostaszewska.
Czytaj więcejMediaCom utrzymał Polpharmę, Mets - USP Zdrowie, Carat - Hasco-Lek.
Czytaj więcejZa pomysłem stoją agencja Starcom oraz start-up Wandlee.
Czytaj więcejRusza kampania reklamowa pisma.
Czytaj więcejKampanię przygotowały LiquidThread i Starcom.
Czytaj więcejDziałania realizują LiquidThread i Starcom.
Czytaj więcejWedług agencji Starcom (Publicis Media) w 2016 r. rynek reklamy wzrósł o 3 proc., do 8,3 mld zł. W IV kwartale powiało optymizmem - w tym okresie wartość rynku urosła aż o 3,9 proc. Dom mediowy przewiduje, że w 2017 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-3 proc.
Czytaj więcejAdam Nawałka ponownie w reklamach Leroy Merlin [wideo]
Czytaj więcej