ilość wyników: 98
To o 1,2% więcej niż w 2018 r.
Czytaj więcejMarketingiem pokieruje Marcin Bogłowski. Odchodzą Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł.
Czytaj więcejZa koncepcję i strategię 10-odcinkowego programu realizowanego we współpracy z Carrefour Polska odpowiada BrandTime.
Czytaj więcejWarszawska restauracja Senses, w której jest szefem kuchni, zdobyła w 2016 r. drugą w Polsce gwiazdkę Michelin.
Czytaj więcejTVN i Liberty Global przekładają plany na bardziej sprzyjający czas.
Czytaj więcejCrowdfunding, czyli finansowanie społeczne, błyskawicznie zyskuje popularność w Polsce jako skuteczny sposób wspierania zarówno celów charytatywnych czy inicjatyw obywatelskich, jak i całkiem sporych przedsięwzięć czysto biznesowych (crowdinvesting).
Czytaj więcejW finale 9. edycji "Top Model" w Polsce pokonał głosami widzów TVN i jurorów Weronikę Kaniewską i Patrycję Sobolewską.
Czytaj więcejIdeą naszej marki jest nauka przez zabawę. Staramy się to robić sięgając zarówno do naszej tradycji, jak i po rozwiązania ze świata cyfrowego - mówi Beata Kucejko, szefowa marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.
Czytaj więcejPandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.
Czytaj więcejTelewizja nie jest już medium dominującym. W internecie jest masa kapitalnych kulinarnych kanałów i blogów jak Kwestia Smaku czy White Plate. Niestety, jest też masa słabych, bo jak nie masz pomysłu na karierę internetową, to po prostu zaczynasz gotować, a to nie wystarczy - mówi Katarzyna Bosacka.
Czytaj więcej