ilość wyników: 148
Kobiety bardzo chętnie oglądają mistrzostwa w telewizji. Ta część widowni nie zawsze jest dostatecznie doceniana w trakcie mistrzostw przez reklamodawców - wynika z raportu agencji Quest (Starcom MediaVest Group).
Czytaj więcej"Content is the king" powtarzają specjaliści ds. mediów społecznościowych. Jak się jednak okazuje, zasada ta równie dobrze pasuje do planowania telewizji - pisze Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia.
Czytaj więcejInstytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.
Czytaj więcejWprowadzenie nowego katalogu sieci wsparte jest kampanią, przy okazji firma ujawnia plany ekspansji na trzecim co do wielkości dynamiki rozwoju rynku na świecie, czyli w Polsce.
Czytaj więcejNa rynku zadebiutowała w maju marka Finuu z portfolio Zakładów Tłuszczowych "Kruszwica". Sam pomysł na produkt już jest stosunkowo nowy, a ponadto w komunikacji produktów do smarowania agencja PZL zaproponowała rewolucję.
Czytaj więcejFirma z Lublina wchodzi w segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Chce zdobyć 30 proc. rynku.
Czytaj więcejNowe kanały tematyczne TVN mogą być atrakcyjne nie tyle dla widza, ile dla nabywcy większościowych udziałów grupy. Profile stacji mają być kolejnym wabikiem dla inwestorów. Niejedynym zresztą.
Czytaj więcejWedług badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.
Czytaj więcejGłówne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.
Czytaj więcej"Wygraliśmy! Mamy najlepsze wyniki!" - ogłosili TVN, Polsat i TVP. Widz ma prawo być skołowany jak wyborca po ostatnich wyborach samorządowych.
Czytaj więcej