ilość wyników: 157
Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,
Czytaj więcejProducent kreuje zainteresowanie przed premierą nowej linii flagowych smartfonów 26 marca.
Czytaj więcej- Laptopy będą dla nas tak samo ważne jak smartfony, za 3 lata chcemy być liderem rynku w Polsce - zapowiada chiński koncern.
Czytaj więcejRozpoczyna się też szersza kampania reklamowa sieci. Realizują ją agencje: H+K Strategies, Wavemaker i Fortis.
Czytaj więcejKreację przygotowała agencja H2O Creative.
Czytaj więcejZa kreację i realizację projektu odpowiada Agencja Warszawa.
Czytaj więcej"Chłopaki do wzięcia" oraz "Damy i wieśniaczki" są najchętniej oglądanymi prześmiewczo programami telewizyjnymi - pokazuje badanie Wavemaker.
Czytaj więcejPorównywarkę polis ubezpieczeniowych kojarzy obecnie o 60 proc. więcej internautów niż w listopadzie 2018 r.
Czytaj więcejW kategoriach Titanium i Glass będzie walczyć m.in. z Nike, Adidas, HBO, The New York Times, Gillette, L'Oreal i Volvo.
Czytaj więcejProjekt zgłosiła agencja VMLY&R Poland, która była jego pomysłodawcą wraz z portalem Gazeta.pl.
Czytaj więcej