Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 243
Tesco wymienia brand heroes reklama

Sieć w reklamach ATL rezygnuje z Henia i Krysi. W ich miejsce wchodzi Robert Makłowicz. Jednak poprzedni bohaterowie pozostają w mediach społecznościowych. Czy ta strategia będzie spójna?

Czytaj więcej
Polski akcent na paryskim Interact Congress reklama

IAB Polska dostała wyróżnienie Research Awards 2014.

Czytaj więcej
Razem, ekoprzodownicy! reklama

Estetyka PRL-u przeżywa swój renesans. Tym razem wykorzystuje ją Carlsberg, prowadząc ekologiczną kampanię społeczną.

Czytaj więcej
Szukanie targetu [wywiad] marketing

- Obsługa klienta w mediach społecznościowych dużej organizacji to bardzo ryzykowna decyzja. Chodzi także o tajemnicę ubezpieczeniową. Nie wiem, czy przeniesienie obsługi do Facebooka jest dobrym rozwiązaniem - mówi Dariusz Maciołek, kierownik mediów i e-marketingu w Grupie PZU.

Czytaj więcej
Niemcy - Argentyna rekordowe 120 minut opinie

Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich mistrzostw świata widownia przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w social mediach zwiększyło się przynajmniej dziesięciokrotnie - wynika z analizy przygotowanej przez grupę Dentsu Aegis Network.

Czytaj więcej
440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej
Luis Suarez to nie Lance Armstrong [wywiad] marketing

- Trzeba odróżnić naganne postępowanie sportowca od oszustwa, które może znacznie mocniej odbić się na wizerunku sponsora - mówi Jérôme de Chaunac, global chief operating officer Havas Sports & Entertainment.

Czytaj więcej
Kasa dla blogerów opinie

- Wiele firm nadal nie docenia blogosfery, ale coraz więcej jest też takich, które ją przeceniają. Zacznijmy używać kalkulatora - pisze Norbert Kilen, dyr. strategii agencji social media Think Kong.

Czytaj więcej
Czy #my to zjemy? opinie

W ostatnim czasie social media zdominowały dwie akcje: #jedzjablka i Ice Buckett Challenge. O ile ta druga ma charakter globalny, o tyle uczestnictwo w pierwszej ma być dla niektórych potwierdzeniem patriotyzmu. Co my mamy z tej akcji oprócz ton jabłek do zagospodarowania?

Czytaj więcej
Czy polskie firmy wykorzystują potencjał YouTube? media-internet

Powstał raport Chimney’s YouTop100 z rankingiem najefektywniejszych polskich firm w obszarze internetowej komunikacji wideo.

Czytaj więcej