ilość wyników: 243
Sieć w reklamach ATL rezygnuje z Henia i Krysi. W ich miejsce wchodzi Robert Makłowicz. Jednak poprzedni bohaterowie pozostają w mediach społecznościowych. Czy ta strategia będzie spójna?
Czytaj więcejIAB Polska dostała wyróżnienie Research Awards 2014.
Czytaj więcejEstetyka PRL-u przeżywa swój renesans. Tym razem wykorzystuje ją Carlsberg, prowadząc ekologiczną kampanię społeczną.
Czytaj więcej- Obsługa klienta w mediach społecznościowych dużej organizacji to bardzo ryzykowna decyzja. Chodzi także o tajemnicę ubezpieczeniową. Nie wiem, czy przeniesienie obsługi do Facebooka jest dobrym rozwiązaniem - mówi Dariusz Maciołek, kierownik mediów i e-marketingu w Grupie PZU.
Czytaj więcejOd pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich mistrzostw świata widownia przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w social mediach zwiększyło się przynajmniej dziesięciokrotnie - wynika z analizy przygotowanej przez grupę Dentsu Aegis Network.
Czytaj więcejInstytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.
Czytaj więcej- Trzeba odróżnić naganne postępowanie sportowca od oszustwa, które może znacznie mocniej odbić się na wizerunku sponsora - mówi Jérôme de Chaunac, global chief operating officer Havas Sports & Entertainment.
Czytaj więcej- Wiele firm nadal nie docenia blogosfery, ale coraz więcej jest też takich, które ją przeceniają. Zacznijmy używać kalkulatora - pisze Norbert Kilen, dyr. strategii agencji social media Think Kong.
Czytaj więcejW ostatnim czasie social media zdominowały dwie akcje: #jedzjablka i Ice Buckett Challenge. O ile ta druga ma charakter globalny, o tyle uczestnictwo w pierwszej ma być dla niektórych potwierdzeniem patriotyzmu. Co my mamy z tej akcji oprócz ton jabłek do zagospodarowania?
Czytaj więcejPowstał raport Chimney’s YouTop100 z rankingiem najefektywniejszych polskich firm w obszarze internetowej komunikacji wideo.
Czytaj więcej