ilość wyników: 127
Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.
Czytaj więcejO digitalu, globalnych przetargach i nowym szefie WPP rozmawiamy z Timem Castree, global CEO Wavemakera.
Czytaj więcejW 2015 r. udostępnione zostało narzędzie Facebook Fundraisers, dzięki któremu ludzie i organizacje mogą zbierać środki bezpośrednio na platformie.
Czytaj więcejZ dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.
Czytaj więcejAplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".
Czytaj więcejPilotażowy program jest ograniczony do Stanów Zjednoczonych i obejmuje 23 marki.
Czytaj więcejDzięki smartfonom popularność krótkich form wideo wystrzeliła niczym z katapulty, a wideo stało się nowoczesnym językiem komunikacji. Obecnie materiały tego typu stanowią ponad 55% całego ruchu danych mobilnych, a według przewidywań Cisco Visual Networking Index udział ten w 2020 r. wzrośnie do 75%.
Czytaj więcejPlatforma została uruchomiona globalnie pod koniec sierpnia ub.r.
Czytaj więcejOprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.
Czytaj więcejKreatywne reklamy na smartfonie mogą być czymś więcej niż tylko ruchomymi obrazkami. Nowatorskie i interaktywne formaty mają szansę łatwiej zwrócić uwagę konsumenta, a co za tym idzie - zaangażować go w opowiadaną przez nas historię i jej treść.
Czytaj więcej